FA
پخش ویدیو

شركت طراحی مهندسی پرتوناب الكترونيک سازنده‌ای برتر در صنعت قطعات خودرو است كه از سال ١٣٧٤ تا كنون به خدمت در زمينه تامين قطعات اصلی برای بازار داخلی به شهرت رسیده‌است. فعاليت عمده‌ما شامل تولید واير شمع احتراق، سنسور‌های سيستم انتقال قدرت و كويل احتراق می‌باشد. شركت پرتوناب با ظرفیت تولید ١.٥ ميليون ست مجموعه واير شمع در سال، به عنوان بزرگترين تامين‌كننده واير شمع در سطح خاورميانه شناخته شده‌است. طراحی و توسعه محصولات که داخل شركت با استفاده از ابزارهای CAE/CAD صورت می‌گیرد، ما را قادر ساخته ضمن افزايش قابليت اعتماد و كيفيت محصولات، به طور هوشمندانه، هزينه‌ها را كاهش دهيم و عملكرد محصولات را مطابق با انتظار مشتريان و گاهی فراتر از تصورشان تضمين نماييم.

شرکت پرتوناب با رويكرد اجرای پروژه‌ها، توليد محصولات با هدف كسب رضايت مشتريان، و اتصال به بازارهای جهانی اقدام به كارگيری پرسنل مجرب و كارآزموده، استفاده از ماشين آلات و تجهيزات مدرن مطابق تكنولوژی روز دنيا و تامين مواد اوليه از منابع اصلی و معتبر کرده‌است. از آن جایی که ساختار سازمانی شركت ما مسطح بوده، تصميم‌گيری در شركت ما هوشمندانه و با سرعت صورت می‌گیرد كه سبب انعطاف پذيری بیشتر شده است. اين امر ارتباط نزدیک با مشتريان را تضمين، و عملكرد ما را اثر بخش می‌کند، طوری كه رفع نياز مشتريان خودروساز و بازار قطعات را با كيفيت مرغوب محقق می‌سازد.

١٣٧٤
تاسیس شرکت به عنوان تولید کننده وایر شمع خودرو
١٣۸۲
اخذ گواهینامه ISO/TS 16949
١٣۸۳
ورود به حوزه تولید سنسورهای مدیریت الکترونیک خودرو
١٣۸۸
احداث سایت تولیدی جدید در شهرک صنعتی پرند
١٣۸۹
راه اندازی خط تولید قطعات لاستیکی
١٣۹۱
توسعه و داخلی سازی سنسور موقعیت میل لنگ
١٣۹۵
ورود به حوزه تولید و ساخت کوئل‌های احتراق
۱۴۰۰
اخذ گواهینامه آزمایشگاهی ISO 17025
۱۴۰۱
راه اندازی خط تولید کابل وایر شمع

رسالت ما كمک به مشتريان ارزشمند خود برای ارتقا بنيادين به روز و متمايز محصولات و خدماتشان بوده همزمان ايجاد سازمانی معتبر برای جذب ،توسعه ،ترغيب و حفظ افراد با توانمندي ويژه است. ما شركتی ارزش گرا هستيم، ارزش های ما بيانگر تفكر موسس شركت است كه عامل قوي در شكل‌گيری آن بوده است. ما بر اين باوريم كه ” موفقيت مشتريان ما موفقيت شركت ما خواهد بود. “

گواهینامه های اخذ شده شامل:

مشتریان ما